تشکیل ستاد انتخابات شهرستان بهاباد

مسئولین کمیته های ستاد انتخابات شهرستان طی جلسه ای با فرماندار از آمادگی کامل خود برای برگزاری انتخاباتی باشکوه خبر دادند.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بهاباد، فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات، معاون فرماندار و رئیس ستاد انتخابات، بخشدار مرکزی، دبیر ستاد و مسئولین کمیته های ستاد انتخابات شهرستان جهت بررسی عملکرد کمیته ها و همفکری جهت برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه جلسه مشترکی را برگزار کردند.

در این جلسه فرماندار شهرستان مطالبی را پیرامون اهمیت حضور گسترده مردم و انتخاب کاندیدای اصلح بیان کرد و یادآور شد: مطابق قانون، عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات نباید در ستادهای تبلیغات انتخاباتی کاندیدها عضویت داشته باشند تا فرصت سوءاستفاده برای دشمنان جهت زیر سوال بردن صحت انتخابات پدید نیاید.

"محمدرضا هدایی" ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و ستادی انتخابات که به طور جد پیگیر برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان هستند ، اظهار داشت: در فرصت باقیمانده تا انتخابات باید ضمن تبلیغات و اطلاع رسانی شایسته جهت حضور بابصیرت مردم در پای صندوق های رأی، از شعب اخذ رأی نیز به لحاظ امکانات و تجهیزات مورد نیاز بازدید شود.

کاظمیان معاون فرماندار و رئیس ستاد انتخابات نیز روند اجرایی برگزاری انتخابات را مثبت ارزیابی کرد و افزود: این انتخابات اولین انتخاباتی است که بهاباد پس از ارتقاء به شهرستان به طور مستقل انجام می دهد که توجه و تلاش بیشتر عوامل درگیر انتخابات را می طلبد.

در ابتدای این جلسه مسئولین کمیته ها گزارشی از عملکرد کمیته متبوع خود ارائه دادند و به بیان مشکلات و نیازهای مرتبط با کمیته ذیربط پرداختند و فرماندار دستور رفع این مشکلات را صادر کرد.
ستاد انتخابات شهرستان دارای 5 کمیته با عناوین تبلیغات و اطلاع رسانی، فن آوری، آموزش، امنیتی و پشتیبانی می باشد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا